Антикорупційна політика

Відео

Іван Сікора про проблему незаконних забудов в Києві для «Київського рингу з Реною Назаровою»

Директор Фундації «Відкрите суспільство» Іван Сікора для «Київського ринг у з Реною Назаровою» про проблему незаконних забудов у столиці. Іван Сікора неодноразово стверджував, що реальна боротьба із корупцією в Києві має початися із незаконних будівництв.

Будьте в курсі!

Підпишіться на розсилку, щоб залишатися в курсі останніх новин, публікацій і матеріалів Фундації «Відкрите суспільство».

Директор Фундації «Відкрите суспільство» Іван Сікора сумнівається у коректності оціночної вартості будівництва метро на Троєщину

24.08.2015

Команда Кличка озвучила вартість будівництва метро на Троєщину у розмірі майже 1,3 млрд доларів, що пов’язано з підняття теми будівництва цього масштабного інфраструктурного об’єкту для Києва із початком виборчої кампанії.

Про це - в інтерв’ю в прямомуефірі радіостанції «Голос столиці» про перспективи будівництва масштабного інфраструктурного об’єкту для Києва – метро на Троєщину. Напередодні перший заступник голови КМДА Ігор Ніконов оцінив загальну вартість проекту в  майже 1,3 млрд доларів, і ці кошти місто має намір отримати на 25-30 років під гарантії уряду.

Чи може вартість будівництва вирости майже в 3 рази?

Іван Сікора висловив сумніви щодо коректності озвучених оцінок  вартості будівництва метро на Троєщину у розмірі майже 1,3 млрд доларів з боку першого заступника голови КМДА Ігоря Ніконова. Іван Сікора зазначив, що 1,3 млрд дол. по курсу 23 грн за долар означатиме майже 30 млрд грн. І це при тому, що попередники Кличка на посаді міського голови називали суми значно менші – 16-18 млрд грн, що по курсу 8 грн за долар становило приблизно 2 млрд доларів.

Іван Сікора підав сумніву озвучену командою Кличка  оціночну вартість будівництва метро на Троєщину з огляду на те, що ціни на оплату робіт будівельників та вартість матеріалів не могла вирости в 3 рази, як це маємо із курсом долара по відношенню до гривні.

Окремо варто зазначити, що станом на 1 січня 2014 року об'єкт було профінансовано на суму 3 млрд. 735 млн. 147,83 тис. грн. 

Загальна вартість будівництва (в розрахунках 2012 року) - 7 млрд. 628 млн. 151,19 тис. грн., що складало тоді майже 954 млн доларів по курсу 8 грн за долар. Фактично профінансовано 50% від розрахункової вартості будівництва. 

Більше тут.