Budget of Kyiv
Виберіть період:    
Loading data, please wait...
Розділ План, тис. грн Факт, тис. грн Виконано
13 058 940 10 849 535 83,1%
1 545 965 1 688 461 109,2%
432 000 143 631 33,2%
4 302 572 3 619 304 84,1%
213 970 209 709 98,0%
Разом 19 553 447 16 510 640  
Розділ План, тис. грн Факт, тис. грн Виконано
636 955 577 535 90,7%
4 898 970 4 540 280 92,7%
3 718 338 3 635 110 97,8%
2 905 333 2 701 155 93,0%
2 029 661 1 260 159 62,1%
635 569 611 753 96,3%
35 870 29 437 82,1%
161 753 135 015 83,5%
 Будівництво
1 545 298 1 087 812 70,4%
6 227 3 812 61,2%
838 093 664 864 79,3%
 Запобігання та ліквідація надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха
8 759 8 759 100,0%
 Обслуговування боргу
1 312 463 1 271 602 96,9%
 Цільові фонди
351 165 272 866 77,7%
Разом 19 084 453 16 800 159  

Видатки
План: 19 084 453 ₴
Факт: 16 800 159 ₴
Виконано: 88,0 %

Надходження
План: 19 553 447 ₴
Факт: 16 510 640 ₴
Виконано: 84,4 %

Баланс
-289 519
DataViz error: 1064: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'WHERE' at line 2
09.12.2014

The campaign aims to unshadow the resources of local budgets. The Kyiv example demonstrates how the billions of hryvnias remain in the shadows, despite the promises of the city authorities to make "a devastating attack on corruption." The presented methodological approaches, coupled with the joined action, will increase the effectiveness of public activists, journalists and bloggers’ fight against land, property and budget manipulations.

29.11.2014
Ivan Sikora, Victor Gleba

"The reforms start in Kyiv" and "To live in a new way" are the well-known election campaign slogans, which made VitaliyKlytschko a mayor, and his "UDAR" team a majority in the Kyiv City Council. The generous promises to fight corruption and hold the radical reforms remained on paper for more than five months.

04.11.2014

The public discussion of the draft Kyiv city budget for 2015 took place on November 4 for the first time. The debate, however, is not likely to affect the major sources of corruption risks inherent in the revenues structure of the general budget, namely the payments for land and personal income tax.

03.11.2014

Kyiv government attempts to legalize the land carve-up with new General Plan: an open letter of NGOs and civic movements.

30.09.2014

Despite Klytschko controlled the majority in the Kyiv Council and was appointed as the head of Kyiv City State Administration (KCSA), during his first 100 days he failed to implement any significant changes and Ukraine’s capital continues to suffer from the old problems

03.07.2014

The text of the public address was generally supported by the participants of the round table "Anti-Corruption and Budgetary Policy Roadmap for the Kyiv Government". Open Society Foundation experts had finalized the address based on the discussions and further consultations.

17.04.2014

The Director of the "Open Society" Foundation presented the results of a comparative study of the Centres for administrative services provision (CASP) in Desna district of Kyiv and the city of Chernihiv at the conference "Reform and public control in the provision of administrative services in Ukraine".

06.11.2013

The Effectiveness of Spending of UAH 11,1 mln from the Budget Funds Remains Unclear

18.09.2013

by the Open Society Foundation on the start of the 2014 budget process in Ukraine on September 10, 2013, Kyiv, Ukraine

28.08.2013

Kyiv Budget: Challenges and Opportunities for Future Budget Policy./ By Oleksandr Babanin and Ivan Sikora

DataViz error: 1064: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'WHERE' at line 2
DataViz error: 1064: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'WHERE' at line 2

Content is under construction. Sorry for the inconvenience.

20.10.2014
Вперше в Україні у пропонованій публікації зроблено спробу комплексного та всебічного аналізу політики державної підтримки підприємств і громадських організацій інвалідів та її впливу на забезпечення права інвалідів на участь у громадському житті та права на працю відповідно міжнародних норм та стандартів. Проаналізовано цілі та потреби бенефіціарів, інструменти державної підтримки підприємств і громадських організацій інвалідів, оцінено їх ефективність та рівність розподілу, проаналізовано польський досвіду систем сприяння зайнятості інвалідів, підготовлені рекомендації щодо програм підтримки та створення робочих місць для інвалідів.
27.10.2013
Оцінка впливів Київської міської програми сприяння розвитку малого і середнього підприємництва на 2011-2012 роки на розвиток малого та середнього підприємництва в м.Києві.
26.04.2011
Громадський моніторинг актів Київської міської ради та Київської міської державної адміністрації, які впливають на обсяги дохідної та видаткової частин бюджету Києва-2010, його виконання та публічне звітування


Created with the help of International Renaissance Foundation
Created with the help of
International Renaissance Foundation