Аналітика, парламент

Сторінка 2

22.06.2015 Аналітика. Парламент. Статті. Леся Шевченко
Обіцяні вже багато років "відкриті списки" так і не стали по-справжньому відкритими. 18 червня Верховна Рада прийняла за основу в першому читанні один з декількох проектів закону про місцеві вибори. Торги за багато положень ще попереду, але фундамент голосування вже закладений, як і неочевидні "биті цеглини" і "чорні діри" нових правил передвиборної гри.
30.04.2015 Аналітика. Парламент. Статті. Леся Шевченко
У нинішній Україні економічна еліта, по суті, стала і політичною, а зараз намагається інкорпорувати в себе ще й армію.
17.04.2015 Аналітика. Парламент. Статті. Шевченко Леся
Бар'єром на шляху до кращої України сьогодні як і раніше залишається держава. Бюрократи у владних кабінетах усіма силами перешкоджають проведенню реформ
06.04.2015 Аналітика. Парламент. Статті. Леся Шевченко
Популізм в українській політиці набуває нових форм. Чим це загрожує всій Україні?
01.04.2015 Аналітика. Парламент. Статті. Леся Шевченко
Звільнення Коломойського покликане показати, що рік смути закінчився і те, на що раніше закривали очі під приводом війни, більше не буде прощатися
17.03.2015 Аналітика. Парламент. Робочі матеріали. Євген Ревтюк, Леся Шевченко
Законотворча робота донецьких та луганських народних депутатів впродовж 27 листопада 2014 року - 10 березня 2015 року
16.03.2015 Аналітика. Парламент. Статті. Леся Шевченко
Донецьк давно став для України більше символом, аніж містом. Тим не менш, особливе значення йому надали саме його політичні представники - які, як чудово показав режим Януковича, відстоювали досить певні інтереси. Майдан не змінив парламентаріїв Донбасу - і в підсумку країна чує не стільки голос регіону, скільки претензії місцевих князьків.
13.03.2015 Аналітика. Парламент. Статті. Іван Сікора
Уже зараз втрати сільськими (селищними) радами та містами районного підпорядкування фінансових ресурсів призвело до оголення суперечності в рамках проурядової коаліції. Але фіскальна децентралізація — лише перший крок у загальній децентралізації. Які лінії суперечностей можуть виникнути, коли на порядок денний вийдуть питання адміністративно-територіального устрою, місцевих референдумів, формування радами власних виконавчих органів і визначення ролі та функцій державної влади на місцях, можна лише здогадуватися. Одначе, навіть щодо фіскальної децентралізації учасники коаліції не виконали всіх узятих зобов'язань у рамках коаліційної угоди.
12.03.2015 Аналітика. Парламент. Статті. Леся Шевченко
Короткий огляд показує, як Уряд вже понад 100 днів намагається почати приймати серйозні рішення. Поки в основному про це виходить тільки говорити. Спроби влади грати в колишні ігри викликають бурхливе обурення народу, а активісти, по-суті, створюють паралельні, і часто, набагато більш ефективні системи управління в піку покритиму жиром пострадянському менеджменту.
12.03.2015 Аналітика. Парламент. Статті. Іван Сікора
Реформа децентралізації дає можливість зростання доходів місцевих бюджетів у 2-3 рази. Для бюджету Харкова це означає зростання доходів на 3-6 млрд грн. Для реалізації таких прогнозів необхідним є не лише політична воля на місцевому рівні, але й виконання взятих зобов’язань політичними силами, які підписала Коаліційну угоду. Що потрібно аби реформа децентралізації була успішною в Харкові?
05.03.2015 Аналітика. Парламент. Статті. Леся Шевченко
Президент Фундації Леся Шевченко в блозі "Новое время" прокоментувала проміжний етап роботи парламентськоъ коаліції.
28.02.2015 Аналітика. Парламент. Робочі матеріали.
Таблиця відображує законодавчу активність кожної з фракцій коаліційної більшості в парламенті 8 скликання в період перших 100 днів з 27 листопада 2014 року до 21 лютого 2015 року
10.02.2015 Аналітика. Парламент. Статті. Леся Шевченко
Депутатська недоторканність давно перетворилася на червону ганчірку, якою політики усіх мастей махають перед виборцем, прикриваючи системні проблеми в державі. 15 років тема скасування депутатського імунітету спливає на поверхню акурат одночасно з провалами в економіці та державній політиці. Сьогодні нова влада повертається до старих і перевірених засобів відвернення уваги суспільства.
28.01.2015 Аналітика. Парламент. Статті. Леся Шевченко
Офіційне оголошення війни - надто великий ризик для України, занадто багато залежить від оперативності реагування світової спільноти, та й дипломатичні втрати неминучі. У підсумку парламент лише формально закріпив існуючий розкол свідомості в голові українців - ми воюємо і не воюємо одночасно. Країна стала котом Шредінгера, який і живий, і мертвий паралельно, - проводить реформи, збільшує інвестпривабливість і покращує умови для бізнесу, а також ховає полеглих героїв. У підсумку: політсили, що пройшли в парламент, обіцяли покласти край війні в Донбасі і знайти їй мирне вирішення. Через пару місяців після обрання і довгих дебатів нардепи переклали цю відповідальність на світове співтовариство - нехай всі визнають Росію поганим хлопцем, а там, дивись, вона і загнеться під санкціями.
24.01.2015 Аналітика. Парламент. Статті. Іван Сікора
Базовий для будівництва та розвитку територій Закон "Про регулювання містобудівної діяльності" може повторити долю Конституції США — "тіло" закону виявиться меншим, ніж поправки до нього. Новий склад парламенту почав активно лобіювати внесення поправок до базового містобудівного закону задля продовження практики земельних махінацій або, як його ще називають, "дерибану" земельних ділянок без затвердженої містобудівної документації, узаконення незаконних і самовільних будівництв.