Міські бюджети

Публікації

Аналітичний огляд (листопад 2017)

Тема номера: У фокусі - Державна допомога

Analitical Review No.4

Featuring: State Aid to Undertakings

Analitical Review No.3 (Octoner 2017)

Temporary import of vehicles with a foreign registration: an overview of the proposed legislative solutions

Будьте в курсі!

Підпишіться на розсилку, щоб залишатися в курсі останніх новин, публікацій і матеріалів Фундації «Відкрите суспільство».

Місцева влада не задовольняє більшості критеріїв прозорості, участі та доброчесності бюджетного процесу - дослідження. Вперше в Україні проведена комплексна оцінка місцевої соціально-економічної та бюджетної політики за критеріями Індексу прозорості-участі-доброчесності (ПУД), який свідчить про незадовільний стан за більшістю з показників. Про це йшлося на прес-конференції у Києві, під час якої були представлені результати експертного дослідження місцевої бюджетної політики. Дослідження тривало рік, в рамках партнерства «За прозорі місцеві бюджети!», яке об’єднує 40 громадських організацій та журналістів.

18.03.2015
Іван Сікора, директор Фундації «Відкрите суспільство», експерт з питань бюджетної та антикорупційної політики, експерт «Реанімаційного пакету реформ»

Реформа децентралізації дає можливість зростання доходів місцевих бюджетів у 2-3 рази. Для бюджету Дніпропетровська це означає зростання доходів на 3-6 млрд грн. Для реалізації таких прогнозів необхідним є не лише політична воля на місцевому рівні, але й виконання взятих зобов’язань політичними силами, які підписала Коаліційну угоду. І хоча учасники проурядової коаліції виконали більшість зобов’язань, зафіксованих в тексті Коаліційної угоди щодо фіскальної децентралізації, досі залишаються не виконаними або виконаними частково зобов’язання щодо зміни порядку слати ПДФО (податку на доходи фізичних осіб), приведення оподаткування нерухомості у відповідності до європейської практики та забезпечення виконання всіх платіжних доручень місцевих бюджетів. Що потрібно аби реформа децентралізації була успішною в Дніпропетровську?

18.03.2015
Іван Сікора, директор Фундації «Відкрите суспільство», експерт з питань бюджетної та антикорупційної політики, експерт «Реанімаційного пакету реформ»

Реформа децентралізації дає можливість зростання доходів місцевих бюджетів у 2-3 рази. Для бюджету Харкова це означає зростання доходів на 3-6 млрд грн. Для реалізації таких прогнозів необхідним є не лише політична воля на місцевому рівні, але й виконання взятих зобов’язань політичними силами, які підписала Коаліційну угоду. І хоча учасники проурядової коаліції виконали більшість зобов’язань зафіксованих в тексті Коаліційної угоди щодо фіскальної децентралізації, досі залишаються не виконаними або виконаними частково зобов’язання щодо зміни порядку слати ПДФО (податку на доходи фізичних осіб), приведення оподаткування нерухомості у відповідності до європейської практики та забезпечення виконання всіх платіжних доручень місцевих бюджетів. Що потрібно аби реформа децентралізації була успішною в Харкові?

18.03.2015
Іван Сікора, директор Фундації «Відкрите суспільство», експерт з питань бюджетної та антикорупційної політики, експерт «Реанімаційного пакету реформ»

Реформа децентралізації дає можливість зростання доходів місцевих бюджетів у 2-3 рази. Для бюджету Одеси це означає зростання доходів на 3,5-7 млрд грн. Для реалізації таких прогнозів необхідним є не лише політична воля на місцевому рівні, але й виконання взятих зобов’язань політичними силами, які підписала Коаліційну угоду. І хоча учасники проурядової коаліції виконали більшість зобов’язань зафіксованих в тексті Коаліційної угоди щодо фіскальної децентралізації, досі залишаються не виконаними або виконаними частково зобов’язання щодо зміни порядку слати ПДФО (податку на доходи фізичних осіб), приведення оподаткування нерухомості у відповідності до європейської практики та забезпечення виконання всіх платіжних доручень місцевих бюджетів. Що потрібно аби реформа децентралізації була успішною в Одесі?

18.03.2015
Іван Сікора, директор Фундації «Відкрите суспільство», експерт з питань бюджетної та антикорупційної політики, експерт «Реанімаційного пакету реформ»

Реформа децентралізації дає можливість зростання доходів місцевих бюджетів у 2-3 рази. Для бюджету Миколаєва це означає зростання доходів на 1-2 млрд грн. Для реалізації таких прогнозів необхідним є не лише політична воля на місцевому рівні, але й виконання взятих зобов’язань політичними силами, які підписала Коаліційну угоду. І хоча учасники проурядової коаліції виконали більшість зобов’язань зафіксованих в тексті Коаліційної угоди щодо фіскальної децентралізації, досі залишаються не виконаними або виконаними частково зобов’язання щодо зміни порядку слати ПДФО (податку на доходи фізичних осіб), приведення оподаткування нерухомості у відповідності до європейської практики та забезпечення виконання всіх платіжних доручень місцевих бюджетів. Що потрібно аби реформа децентралізації була успішною в Миколаєві?

18.03.2015
Іван Сікора, директор Фундації «Відкрите суспільство», експерт з питань бюджетної та антикорупційної політики, експерт «Реанімаційного пакету реформ»

Реформа децентралізації дає можливість зростання доходів місцевих бюджетів у 2-3 рази. Для бюджету Запоріжжя це означає зростання доходів на 2-4 млрд грн. Для реалізації таких прогнозів необхідним є не лише політична воля на місцевому рівні, але й виконання взятих зобов’язань політичними силами, які підписала Коаліційну угоду. І хоча учасники проурядової коаліції виконали більшість зобов’язань зафіксованих в тексті Коаліційної угоди щодо фіскальної децентралізації, досі залишаються не виконаними або виконаними частково зобов’язання щодо зміни порядку слати ПДФО (податку на доходи фізичних осіб), приведення оподаткування нерухомості у відповідності до європейської практики та забезпечення виконання всіх платіжних доручень місцевих бюджетів. Що потрібно аби реформа децентралізації була успішною в Запоріжжі?

18.03.2015
Іван Сікора, директор Фундації «Відкрите суспільство», експерт з питань бюджетної та антикорупційної політики, експерт «Реанімаційного пакету реформ»

Реформа децентралізації дає можливість зростання доходів місцевих бюджетів у 2-3 рази. Для бюджету Херсону це означає зростання доходів на 0,6 - 1,2 млрд грн. Для реалізації таких прогнозів необхідним є не лише політична воля на місцевому рівні, але й виконання взятих зобов’язань політичними силами, які підписала Коаліційну угоду. І хоча учасники проурядової коаліції виконали більшість зобов’язань зафіксованих в тексті Коаліційної угоди щодо фіскальної децентралізації, досі залишаються не виконаними або виконаними частково зобов’язання щодо зміни порядку слати ПДФО (податку на доходи фізичних осіб), приведення оподаткування нерухомості у відповідності до європейської практики та забезпечення виконання всіх платіжних доручень місцевих бюджетів. Що потрібно аби реформа децентралізації була успішною в Херсоні?