Про це - в інтерв’ю в прямомуефірі радіостанції «Голос столиці» про перспективи будівництва масштабного інфраструктурного об’єкту для Києва – метро на Троєщину. Напередодні перший заступник голови КМДА Ігор Ніконов оцінив загальну вартість проекту в майже 1,3 млрд доларів, і ці кошти місто має намір отримати на 25-30 років під гарантії уряду.
Чи може вартість будівництва вирости майже в 3 рази?
Іван Сікора висловив сумніви щодо коректності озвучених оцінок вартості будівництва метро на Троєщину у розмірі майже 1,3 млрд доларів з боку першого заступника голови КМДА Ігоря Ніконова. Іван Сікора зазначив, що 1,3 млрд дол. по курсу 23 грн за долар означатиме майже 30 млрд грн. І це при тому, що попередники Кличка на посаді міського голови називали суми значно менші – 16-18 млрд грн, що по курсу 8 грн за долар становило приблизно 2 млрд доларів.
Іван Сікора підав сумніву озвучену командою Кличка оціночну вартість будівництва метро на Троєщину з огляду на те, що ціни на оплату робіт будівельників та вартість матеріалів не могла вирости в 3 рази, як це маємо із курсом долара по відношенню до гривні.
Окремо варто зазначити, що станом на 1 січня 2014 року об'єкт було профінансовано на суму 3 млрд. 735 млн. 147,83 тис. грн.
Загальна вартість будівництва (в розрахунках 2012 року) - 7 млрд. 628 млн. 151,19 тис. грн., що складало тоді майже 954 млн доларів по курсу 8 грн за долар. Фактично профінансовано 50% від розрахункової вартості будівництва.
Більше тут.