Аналітика, парламент

Сторінка 3

24.12.2014 Аналітика. Парламент. Статті. Леся Шевченко
За тиждень до нового, 2015 року український парламент скасував одне з найгучніших рішень епохи президентства Віктора Януковича - позаблоковість України. Незважаючи на народне схвалення, його актуальність на тлі затяжного конфлікту з Москвою виглядає сумнівною
19.12.2014 Аналітика. Парламент. Статті.
92,5% скорочень, які заплановані програмою Кабміну з метою бюджетної економії, погіршать життя простих українців, тоді як решту 7,5% практично не торкнуться достатку можновладців і найбільш забезпечених українців.
19.12.2014 Аналітика. Парламент. Статті. Олександр Бабанін
З аналізу документу вимальовується висновок, що багаті не поспішають поділитися з бідними. За попередніми підрахунками тягар зменшення видатків держбюджету розподілятиметься нерівномірно в пропорції 25 : 2 : 0,008, тобто 92,5% загального затягування пасків випаде на долю основної маси населення, 7,5% становитиме частка чиновників і лише кілька сотих відсотка становитимуть втрати олігархів
16.12.2014 Аналітика. Парламент. Робочі матеріали. Євген Ревтюк, Леся Шевченко…
Експерти Фундації "Відкрите суспільство" порівняли основні положення коаліційної угоди та програми діяльності Кабінету міністрів.
16.12.2014 Аналітика. Парламент. Робочі матеріали. Євген Ревтюк
Експерти Фундації «Відкрите суспільство» проаналізували наскільки відповідально вітчизняний політикум поставився до складання своєрідного плану координації своїх дій у майбутньому парламенті.
16.12.2014 Аналітика. Парламент. Статті. Леся Шевченко
Половина обіцянок нових нардепів пішла в туман в ході кулуарних переговорів про більшість, половина - "загубилася" при складанні програми Кабміну
15.12.2014 Аналітика. Парламент. Статті. Євген Ревтюк, Леся Шевченко
Коаліційна угода виявилася на порядок якіснішою, аніж програми політичних партій, що утворили коаліцію. Водночас 50% обіцянок коаліціантів не знайшли відображення в документі.
04.12.2014 Аналітика. Парламент. Статті. Леся Шевченко
Новообрані депутати поки не зробили кроки в бік потрібної законотворчості. Само собою, сподіватися на краще ніколи не пізно. Проте, як казав китайський мудрець, шлях у тисячу лі починається з першого кроку. І, схоже, багато політсил зробили цей крок не в той бік.
01.12.2014 Аналітика. Парламент. Статті. Леся Шевченко
Питання оцінки виборцями роботи політичних партій залишається невирішеним - в Україні політичні кампанії переросли в чистий маркетинг. Громадяни пасивно спостерігають за роботою політиків у владі, тоді як останні не поспішають звітувати про свою роботу і дані обіцянки. Розробка методології та інструментарію оцінки роботи парламенту повинна стати сполучною ланкою між депутатами та активною громадськістю.
24.11.2014 Аналітика. Парламент. Статті.
Чинний Закон №5475-VI «Про всеукраїнський референдум» суперечить цілі низці основоположних норм Конституції України та відкриває широкі можливості для маніпуляцій народним волевиявленням і фальшування його результатів шляхом необмеженого використання адмінресурсу та впливу чиновництва на всі етапи організації, проведення і визначення результатів референдуму.
07.11.2014 Аналітика. Парламент. Статті. Леся Шевченко
Зимова народна революція в Україні, що поклала кінець автократичному режиму, парадоксально перевела політику в країні в один вимір. Боротьба альтернатив і політичних програм закінчилася, потік свіжих ідей вичерпався - на троні політики остаточно закріпилися персоналії та бренди, відводячи вибір громадян далеко в сторону від раціонального і прагматичного.
22.10.2014 Аналітика. Парламент. Статті. Леся Шевченко
Озвучені на Майдані гасла не знайшли своєї реалізації у стінах парламенту. Опір системи відновився з часом, а демократичні парламентські фракції за політичною боротьбою відсунули виконання завдань Майдану і своїх програм на другий план.
22.10.2014 Аналітика. Парламент. Статті. Іван Сікора
21 жовтня у Запоріжжі Фундація «Відкрите суспільство» провела круглий стіл «Обіцянки політиків щодо децентралізації: чи є відмінності та яких наслідків очікувати для Запоріжжя та Запорізької області».
21.10.2014 Аналітика. Парламент. Статті. Іван Сікора
Децентралізація поряд із боротьбою з корупцією є найпопулярнішою обіцянкою більшості політичних сил, що мають шанси подолати 5% бар'єр. Децентралізація – це, передовсім, дискусія про повноваження, фінансові ресурси та відповідальність конкретного посадовця за конкретні делеговані повноваження.
21.10.2014 Аналітика. Парламент. Статті. Ольга Зелінська
Під час "Революції гідності" активісти висували вимоги, спрямовані на подолання існуючих проблем громадської участі (неналежне виконання закону про доступ до інформації, не розроблене законодавство в галузі громадського контролю, тощо) та вимоги, орієнтовані на створення якісно нових форм співпраці влади та суспільства. Такі вимоги є достатньо вагомими з огляду на те, що Майдан як соціальний рух носив національний (а не регіональний) характер. Чи почули українські «виробники політики» ці заяви, та, що більш важливо, чи зробили конкретні кроки для покращення ситуації? Аналіз законів, прийнятих Верховною Радою після втечі Віктора Януковича та обрання нового уряду доказує протилежне.