Іван Сікора в коментарі для радіо «Голос столиці» про обіцянку голови ДФС Романа Насірова ліквідувати контрабанду та корупцію на митниці за 100 днів зазначив, що ми змушені оцінювати абстрактні обіцянки. Як показує практика виконання подібних обіцянок – їх можна згодом досить довільно інтерпретувати.
19.03.2015Аналітика. Публічні фінанси. Бюджет Києва. Статті.Іван Сікора, директор Фунда…
Реформа децентралізації дає можливість зростання доходів місцевих бюджетів у 2-3 рази. Для бюджету Києва це означає зростання доходів на 14-28 млрд грн. Для реалізації таких прогнозів необхідним є не лише політична воля на місцевому рівні, але й виконання взятих зобов’язань політичними силами, які підписала Коаліційну угоду. І хоча учасники проурядової коаліції виконали більшість зобов’язань зафіксованих в тексті Коаліційної угоди щодо фіскальної децентралізації, досі залишаються не виконаними або виконаними частково зобов’язання щодо зміни порядку слати ПДФО (податку на доходи фізичних осіб), приведення оподаткування нерухомості у відповідності до європейської практики та забезпечення виконання всіх платіжних доручень місцевих бюджетів. Що потрібно аби реформа децентралізації була успішною в Києві?
18.03.2015Аналітика. Публічні фінанси. Міськи бюджети.Іван Сікора, директор Фунда…
Реформа децентралізації дає можливість зростання доходів місцевих бюджетів у 2-3 рази. Для бюджету Дніпропетровська це означає зростання доходів на 3-6 млрд грн. Для реалізації таких прогнозів необхідним є не лише політична воля на місцевому рівні, але й виконання взятих зобов’язань політичними силами, які підписала Коаліційну угоду. І хоча учасники проурядової коаліції виконали більшість зобов’язань, зафіксованих в тексті Коаліційної угоди щодо фіскальної децентралізації, досі залишаються не виконаними або виконаними частково зобов’язання щодо зміни порядку слати ПДФО (податку на доходи фізичних осіб), приведення оподаткування нерухомості у відповідності до європейської практики та забезпечення виконання всіх платіжних доручень місцевих бюджетів. Що потрібно аби реформа децентралізації була успішною в Дніпропетровську?
18.03.2015Аналітика. Публічні фінанси. Міськи бюджети.Іван Сікора, директор Фунда…
Реформа децентралізації дає можливість зростання доходів місцевих бюджетів у 2-3 рази. Для бюджету Харкова це означає зростання доходів на 3-6 млрд грн. Для реалізації таких прогнозів необхідним є не лише політична воля на місцевому рівні, але й виконання взятих зобов’язань політичними силами, які підписала Коаліційну угоду. І хоча учасники проурядової коаліції виконали більшість зобов’язань зафіксованих в тексті Коаліційної угоди щодо фіскальної децентралізації, досі залишаються не виконаними або виконаними частково зобов’язання щодо зміни порядку слати ПДФО (податку на доходи фізичних осіб), приведення оподаткування нерухомості у відповідності до європейської практики та забезпечення виконання всіх платіжних доручень місцевих бюджетів. Що потрібно аби реформа децентралізації була успішною в Харкові?
18.03.2015Аналітика. Публічні фінанси. Міськи бюджети.Іван Сікора, директор Фунда…
Реформа децентралізації дає можливість зростання доходів місцевих бюджетів у 2-3 рази. Для бюджету Одеси це означає зростання доходів на 3,5-7 млрд грн. Для реалізації таких прогнозів необхідним є не лише політична воля на місцевому рівні, але й виконання взятих зобов’язань політичними силами, які підписала Коаліційну угоду. І хоча учасники проурядової коаліції виконали більшість зобов’язань зафіксованих в тексті Коаліційної угоди щодо фіскальної децентралізації, досі залишаються не виконаними або виконаними частково зобов’язання щодо зміни порядку слати ПДФО (податку на доходи фізичних осіб), приведення оподаткування нерухомості у відповідності до європейської практики та забезпечення виконання всіх платіжних доручень місцевих бюджетів. Що потрібно аби реформа децентралізації була успішною в Одесі?
18.03.2015Аналітика. Публічні фінанси. Міськи бюджети.Іван Сікора, директор Фунда…
Реформа децентралізації дає можливість зростання доходів місцевих бюджетів у 2-3 рази. Для бюджету Миколаєва це означає зростання доходів на 1-2 млрд грн. Для реалізації таких прогнозів необхідним є не лише політична воля на місцевому рівні, але й виконання взятих зобов’язань політичними силами, які підписала Коаліційну угоду. І хоча учасники проурядової коаліції виконали більшість зобов’язань зафіксованих в тексті Коаліційної угоди щодо фіскальної децентралізації, досі залишаються не виконаними або виконаними частково зобов’язання щодо зміни порядку слати ПДФО (податку на доходи фізичних осіб), приведення оподаткування нерухомості у відповідності до європейської практики та забезпечення виконання всіх платіжних доручень місцевих бюджетів. Що потрібно аби реформа децентралізації була успішною в Миколаєві?
18.03.2015Аналітика. Публічні фінанси. Міськи бюджети.Іван Сікора, директор Фунда…
Реформа децентралізації дає можливість зростання доходів місцевих бюджетів у 2-3 рази. Для бюджету Запоріжжя це означає зростання доходів на 2-4 млрд грн. Для реалізації таких прогнозів необхідним є не лише політична воля на місцевому рівні, але й виконання взятих зобов’язань політичними силами, які підписала Коаліційну угоду. І хоча учасники проурядової коаліції виконали більшість зобов’язань зафіксованих в тексті Коаліційної угоди щодо фіскальної децентралізації, досі залишаються не виконаними або виконаними частково зобов’язання щодо зміни порядку слати ПДФО (податку на доходи фізичних осіб), приведення оподаткування нерухомості у відповідності до європейської практики та забезпечення виконання всіх платіжних доручень місцевих бюджетів. Що потрібно аби реформа децентралізації була успішною в Запоріжжі?
18.03.2015Аналітика. Публічні фінанси. Міськи бюджети.Іван Сікора, директор Фунда…
Реформа децентралізації дає можливість зростання доходів місцевих бюджетів у 2-3 рази. Для бюджету Херсону це означає зростання доходів на 0,6 - 1,2 млрд грн. Для реалізації таких прогнозів необхідним є не лише політична воля на місцевому рівні, але й виконання взятих зобов’язань політичними силами, які підписала Коаліційну угоду. І хоча учасники проурядової коаліції виконали більшість зобов’язань зафіксованих в тексті Коаліційної угоди щодо фіскальної децентралізації, досі залишаються не виконаними або виконаними частково зобов’язання щодо зміни порядку слати ПДФО (податку на доходи фізичних осіб), приведення оподаткування нерухомості у відповідності до європейської практики та забезпечення виконання всіх платіжних доручень місцевих бюджетів. Що потрібно аби реформа децентралізації була успішною в Херсоні?
06.02.2015Аналітика. Публічні фінанси. Бюджет Києва. Статті.
Про новий Генплан Києва-2025, що "краде" мільярди та про 30 коп. на місяць за квадратний метр під висотне житло в центральному районі столиці, про "податкові канікули" для забудовників, землевласників та орендарів вартістю в 250–350 млн грн та про багато іншого читайте у останньому номері «Дзеркала тижня»
05.02.2015Аналітика. Публічні фінанси. Бюджет Києва. Статті.
Директор Фундації «Відкрите суспільство» та експерт в сфері бюджету та антикорупційної політики Іван Сікора прокоментував оголошені міської владою плани підняти ціни на проїзд в метро із 2-х до 4-х грн для програми ТСН телеканалу1+1.
13.01.2015Аналітика. Публічні фінанси. Бюджет Києва. Статті.Іван Сікора
Міський голова Віталій Кличко не там шукає гроші до міського бюджету. Гроші лежать у київській землі, яка продовжує здаватися в оренду за безцінь забудовникамабо які взагалі нічого не платять до міського бюджету посилаючись на закінчення договорів оренди або розриваючи договори оренди по факту зведення будинку.
12.01.2015Аналітика. Публічні фінанси. Бюджет Києва. Статті.Іван Сікора
Напередодні прийняття бюджету Києва на 2015 рік, якого ще досі ніхто в очі не бачив, попри вірогідність його прийняття вже у січні, як завжди гостро стоїть питання пошуку коштів для наповнення міського бюджету. Чомусь міська влада, як і її попередники, не хоче побачити мільярди, які продовжують знаходитися в тіні.
26 грудня 2014 року в конференц-залі готелю Хрещатик відбулася конференція Фундації "Відкрите суспільство" на тему: "Зруйнувати Карфаген конфлікту інтересів". Підбито підсумки проекту «ЗА ДОБРОЧЕСНУ ПУБЛІЧНУ СЛУЖБУ: об’єднання зусилля інститутів громадянського суспільства України задля забезпечення громадського контролю за доброчесністю та запобіганню конфлікту інтересів у публічному секторі», що реалізовувався Фундацією «Відкрите суспільство» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження».
Оприлюдненно аналітичний звіт: "Доброчесність публічних посадових осіб органів виконавчої влади і місцевого самоврядування: результати громадського моніторингу та оцінювання".