09.12.2014Аналітика. Публічні фінанси. Бюджет Києва. Статті.
Ініціатива спрямована на детінізацію ресурсів місцевих бюджетів. На прикладі бюджету Києва показано як мільярди продовжуються залишатися в тіні попри обіцянки міської влади завдати "нищівного удару по корупції". Презентовані методичні напрацювання та обєднання зусиль допоможе підвищити ефективність роботи громадських активістів, журналістів та блогерів у боротьбі із мільярдними зловживаннями пов’язаними із землею, майном та бюджетом.
29.11.2014Аналітика. Публічні фінанси. Бюджет Києва. Статті.Іван Сікора, Віктор Глєба
"Реформи починаються з Києва" та "Жити по-новому" — відомі гасла, з якими Віталій Кличко став мером, а його "ударівська" команда отримала більшість у Київраді. Щедро обіцяні боротьба із корупцією та кардинальні реформи більш як за п'ять місяців управління столицею переважно залишилися на папері.
26 листопада 2014 року у Київській міській раді за ініціативи управління з питань запобігання та виявлення корупції відбулася робоча зустріч посадових осіб Київської міської ради із ініціативною групою представників інститутів громадянського суспільства (Фундації «Відкрите суспільство», Трансперенсі інтеренешенал–Україна, Реанімаційного пакету реформ – Київ) щодо розробки концепції Київської міської програми попередження корупції.
04.11.2014Аналітика. Публічні фінанси. Бюджет Києва. Статті.Іван Сікора
4 листопада вперше відбудуться громадські обговорення проекту бюджету Києва 2015. Однак ці обговорення не торкнуться джерел найбільших корупційних ризиків, що закладені в структурі надходжень загального фонду бюджету – плати за землю та податку на доходи фізичних осіб.
18.10.2014Аналітика. Публічні фінанси. Бюджет Києва. Статті.Іван Сікора
Трохи більш як 100 днів минуло з часу призначення Віталія Кличка головою КМДА і, відповідно, отримання ним всієї повноти виконавчої влади, що при "ударівській" контрольованій більшості в Київраді, мало б запустити кардинальні реформи в Києві.
Тим часом, якщо судити за реальними справами, а не тільки задекларованими намірами, і мер, і його команда перебувають далеко не в найкращій управлінській формі.
30.09.2014Аналітика. Публічні фінанси. Бюджет Києва. Статті.
Попри отримання всієї повноти влади через наявність контрольованої більшості в Київраді та призначення Кличка на посаду голови КМДА, протягом 100 перших днів роботи суттєвих змін у роботі КМДА немає, а столиця продовжує страждати від старих проблем.
Протягом останніх років щороку на підтримку статутної діяльності громадських організацій інвалідів виділялись кошти в середньому від 10 до 50 млн грн. Фінансування не було стабільним з огляду на ті чи інші політичні чи економічні тенденції.
03.07.2014Аналітика. Публічні фінанси. Бюджет Києва. Статті.
За результатами круглого столу «Дорожня карта для київської влади у сфері бюджетної та антикорупційної політики», його учасники в цілому підтримали текст Відкритого звернення та погодилися доопрацювати його за результатами дискусії та додаткових консультацій, що і було зроблено експертами Фундації «Відкрите суспільство».
25.06.2014Аналітика. Публічні фінанси. Бюджет Києва. Статті.
За оцінками експертів Фундації «Відкрите суспільство» ЛИШЕ завдяки належному попередженню корупційних ризиків від ПДФО та плати за землю бюджет Києва може отримати 19-52 млрд грн або 1,6-4,5 млрд дол.
25.06.2014Аналітика. Публічні фінанси. Бюджет Києва. Статті.
Звернення є відкритим для підписання депутатами рад різних рівнів, неурядовими організаціями, засобами масової інформації, бізнес-організаціями, а також приватними особами.